סדנת מכירות יומית מהווה ריכוז של מיומנויות מכירה, שיטות מכירה ושכנוע במכירות ומציעה ריכוז נושאים ותרגול במסגרת סדנת מכירות יומית. הצטרפו לארגונים המובילים בישראל ובעולם והזמינו סדנת מכירות ממוקדת בתוצאות בהנחייתנו! סדנת מכירות מטעם חברת ILEAD תעניק לאנשי המכירות כלים מתקדמים במכירה והיא מתאימה אנשי המכירות חדשים ואנשי מכירות וותיקים.
קרא עודבסדנת מרתקת זו נצלול לעולם הפסיכולוגיה והתנהגות הצרכנים במכירות. נלמד לעומק הטיות קוגניטיביות ונתרגל כלים ומיומנויות מעולם התנהגות הצרכנים. נבין מהם תהליכי קבלת החלטות ואיך הפסיכולוגיה החברתית משפיעה על תהליכי רכישה במכירות פרונטאליות, בשירות לקוחות, במכירות און-ליין ובמוניטיזציה.
קרא עודסדנת "פרזנטציה אפקטיבית" מתמקדת במיומנויות שפת הגוף הגלויה ושפת הגוף הסמויה של איש המכירות או נציג שירות הלקוחות, היא בוחנת ומשפרת את אופי העברת המסרים המילוליים בשירות או במכירה ומעניקה כלים לשימוש מדויק ומקצועי בקול ואינטונציה בהצגת מוצר וקידומו הן במכירות פרונטאליות, במכירות טלפוניות והן בעת מתן שירות לקוחות מקצועי.
קרא עודהבנת סגנונות התקשורת של הלקוחות הינו תנאי הכרחי להצלחה בתהליך מכירה, או בעת מתן שירות לקוחות מקצועי היות והיא מאפשרת פנייה מקצועית ומהירה לליבו של הלקוח הפוטנציאלי. סדנת סגנונות תקשורת היא סדנת חובה לכל איש מכירות, נציג שירות לקוחות או מנהל צוותי מכירות ואנו משלבים אותה בהדרכת מכירות, בקורס מכירות ובקורס שירות לקוחות בהנחייתנו.
קרא עודמה אומרים כשמישהו אומר לך "לא רוצה"? או "לא עכשיו"? או "אתה יקר יותר?" בסדנת "טיפול בהתנגדויות מכירה" נלמד את אנשי המכירות וצוות שירות הלקוחות ושימור הלקוחות איך לטפל טוב יותר בהתנגדויות ולנצל את התנגדות הלקוח כדי להגדיל את המכירה ואת היקפי המכירות!
קרא עודסדנת בינה מלאכותית לאנשי מכירות AI יכולה לשנות ולייעל בצורה משמעותית מאוד את שיטות העבודה של אנשי המכירות! סדנת בינה מלאכותית AI לאנשי מכירות תעניק כלים ומיומנויות למכור יותר, לעבוד יעיל יותר ולהצליח יותר במכירות!
קרא עודברוכים הבאים לסדנת הסטורטלינג המרתקת והייחודית לאנשי המכירות! האם אתם מוכנים להתרגש, להתפתח ולהתנסות בעולם הסיפורים המפתיע והמרתק בעזרת סטוריטלינג? בסדנה שלנו, תלמדו להשתמש באמנות הסטורטלינג ולהפוך למומחים ביצירת קשר אמוציונלי ועוצמתי עם הלקוחות. תפגושו כלים חדשים ב- סטוריטלינג, תקבלו תרגול פרקטי ומקצועי, ותתרגשו מההשפעה שתוכלו ליצור על המכירות והתחום המקצועי שלכם בזכות סטוריטלינג. אל תפספסו את ההזדמנות להפוך לאנשי מכירות מובילים בעזרת סטורטלינג!
קרא עודבסדנת "אסטרטגיות תמחור והצגת מחירים" נבחן ונעמיק בקריטריונים לקביעת מחיר אטרקטיבי, שיטות הצגת המחיר הנדרש ביחס לשירותים ומחירים אחרים, נגלה כיצד ניתן להשפיע על תפיסת הערך של עסקה כלכלית ונבין איך אלו קשורים וניתנים ליישום ככלי להגדלת מכירה.
קרא עודמינוף המכירות בדיגיטל ובמובייל, התאמת שירות הלקוחות ועיצוב חוויית הלקוח לעידן הדיגיטלי מחייב את כל אנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות לערוך את ההתאמות לכלים, המיומנויות והשיטות להעניק ללקוחות את אותה הרמה שהיו רגילים אליה במכירות ובשירות פרונטאלי וטלפוני, גם למכירות ושירות לקוחות בדיגיטל ובמובייל. בסדנה זו נלמד ונתרגל מכירות בדיגיטל ומכירות ברשת החברתית.
קרא עודבמסגרת סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובשירות לקוחות נעניק לאנשי המכירות ולנציגי שירות הלקוחות סל כלים מקצועי בשכנוע ומכירה בשיחות מכירה ושירות. נלמד ונתרגל מיומנויות משא ומתן במכירה מעולם הפסיכולוגיה של קבלת ההחלטות, מודלים בהשפעה במשא ובמתן במכירה ונלמד שיטות השפעה על "תת המודע" של הלקוח בתהליכי קנייה ומשא ומתן.
קרא עודמגפת הקורונה שינתה בצורה משמעותית את תהליכי המכירה ובימים אלו אנו עדים לפגישות מכירה בכלים מקוונים . מכירה מרחוק, אשר בעבר הייתה נחשבת בלתי אפשרית, הפכה נפוצה יותר ויותר – מכירות מוצרי צריכה, מוצרי יופי ואף נדל"ן! מומלץ ונכון שאנשי מכירות בכל התחומים ישתתפו בסדנת "איך למכור בזום למינוף ההצלחה במכירות.
קרא עודשירות לקוחות מקצועי מוודא שהלקוח מנהל את התקשורת עם הארגון, באמצעות נציגי שירות הלקוחות, בשביעות רצון מרבית תוך שעוררנו בו רצון לחזק את ההתקשרות עם הארגון ואף לצרוך מוצרים נוספים – להגדיל מכירה.
קרא עוד