סדנת מכירות - מכירות בדיגיטל, ברשת החברתית, באון-ליין ובמובייל
מכירות ושירות לקוחות בדיגיטל סווגו עד לאחרונה לקהל הלקוחות הצעיר יותר של עסקים וארגונים, אולם תקופת הקורונה שינתה את מערך המכירות והשירות של עסקים רבים ובעוד שהיקף המכירות בשטח ירדו, המכירות ברשת עלו בהיקפים חסרי תקדים. מינוף המכירות בדיגיטל ובמובייל, התאמת שירות הלקוחות ועיצוב חוויית הלקוח לעידן הדיגיטלי מחייב את כל אנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות לערוך את ההתאמות לכלים, המיומנויות והשיטות להעניק ללקוחות את אותה הרמה שהיו רגילים אליה במכירות ובשירות פרונטאלי וטלפוני, גם למכירות ושירות לקוחות בדיגיטל ובמובייל. היערכות נכונה, הן ברמת הכלים והמיומנויות והן ברמה הטכנית למכירות בדיגיטל ושירות לקוחות בדיגיטל יציבו את הארגון שלכם בחזית ויכולים להשפיע בצורה משמעותית על היקפי המכירות, שביעות רצון הלקוחות והנוכחות ברשת.
בסדנת מכירות "מכירות בדיגיטל, ברשת החברתית, באון-ליין ובמובייל" נעסוק בין היתר בנושאים הבאים:
לפני קיום הסדנה נערוך בקרת "לקוח סמוי" לארגון וניצור קשר במגוון הפלטפורמות (אם קיימות) למכירה או שירות ונחווה את חוויית הלקוח בערוץ Instagram, WhatsApp, Facebook, messenger, live-chat, TikTok ועוד.
את התכנים נדייק עבורכם בהתאם לממצאים שיעלו באבחון בקרת לקוח סמוי המקדימה.
שיטת הנחייה: סדנת המכירות "מכירות בעידן הדיגיטלי" בהנחייתנו משלבת הנחיה באמצעות מצגת מעוצבת, תרגולים בקבוצה וסימולציות ליישום בשטח. את הסדנה ניתן להנחות גם כסדנת מכירות בZOOM ובכפוף להנחיות משרד הבריאות.
משך סדנת המכירות: 4-8 שעות, ניתן לבצע את סדנת מכירות ביום מרוכז או במספר מפגשים.
בנוסף, אנו עובדים עם חברה מובילה בישראל בתחום המכירות ברשת החברתית והסושייל מדיה ונדע להציע שיתוף פעולה להקמת מערכת מכירות ושירות לקוחות בדיגיטל.