סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות
תהליך מכירה מחייב למידה מקצועית של ניהול משא ומתן. במסגרת סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובשירות לקוחות נעניק לאנשי המכירות ולנציגי שירות הלקוחות סל כלים מקצועי בשכנוע ומכירה בשיחות מכירה ושירות. נלמד ונתרגל מיומנויות משא ומתן במכירה מעולם הפסיכולוגיה של קבלת ההחלטות, מודלים בהשפעה במשא ובמתן במכירה ונלמד שיטות השפעה על "תת המודע" של הלקוח בתהליכי קנייה ומשא ומתן, גם בעזרת שפת גוף, התניה ומיומנויות NLP. סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה או במתן שירות לקוחות תעניק לאנשי המכירות ונציגי שירות הלקוחות את סל הכלים היישומים להצלחה בתהליכי משא ומתן במכירה ובשירות מקצועי.
להצעת מחיר ולהזמנת סדנת מכירות בעלות מוזלת באתר, לחץ/י כאן!
בין הנושאים בסדנת "מיומנויות משא ומתן במכירה ובמתן שירות לקוחות":
שיטת הנחייה: סדנת מיומנויות משא ומתן במכירה ובמתן משלבת הנחיה באמצעות מצגת יצירתית, תרגולים בקבוצה וסימולציות ליישום במשא ומתן כפי שנלמדו בסדנא.
משך הסדנא: 4-8 שעות
אבחון מקדים בעזרת בקרת לקוח סמוי: כחלק מתהליך אבחון הארגון לסדנת משא ומתן במכירה או לסדנת מכירות בהנחייתנו, אנו ממליצים על עריכת בקרת לקוח סמוי בארגון. לקוח סמוי פרונטלי או לקוח סמוי טלפוני יכול לתת תמונת מצב מקצועית ושלמה על הארגון, עובדיו, חוויית הלקוח והשירות, שיטות המכירה, טיפול בהתנגדויות ועוד. סדנת ניהול משא ומתן במכירה בהנחייתנו תשלב את הממצאים אשר יעניקו למשתתפים חוות דעת אובייקטיבית מהשטח! לפרטים נוספים על בקרת לקוח סמוי אנא לחץ/י כאן!
קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא הדרכת מכירות: