מארז ההדרכה להנחית "סדנת שירות" או או סדנת "שיפור השירות" הינו מערך שיעור מוכן כקובץ להורדה המיועד למנהלים, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי צוותי מכירות, מנחי קבוצות, יועצים ארגוניים ומאמנים אישיים המעוניינים להדריך בהצלחה סדנת שירות או סדנת שיפור השירות בעסק או בארגון לסדנא בת 3-5 שעות. ערכת ההדרכה לסדנת שיפור השירות כוללת מצגת Power point מאורגנת, כרטיסיות עבודה מקצועיות, הפניה לסרטוני YouTube, הפניה למאמרים וידע נוסף וכל אלו כדי לאפשר לך להנחות את אנשי המכירות בצורה מעניינת, מקצועית ואשר מעניקה ידע וכלים להצלחה במתן שירות לקוחות מקצועי, אפקטיבי ונכון לעסק ולארגון.
שירות לקוחות ושיפור השירות הינם מרכיב מרכזי וחשוב להצלחתם של עסקים, ארגונים ומספקי שירותים. שירות לקוחות לא מקצועי, עשוי לגרור נטישת לקוחות, ביקורות ופגיעה בדירוגים שונים. בעידן הנוכחי, בו הניידות של הלקוח בין עסקים וארגונים הפכה קלה ונגישה מתמיד, נציגי שירות הלקוחות מחויבים למתן שירות לקוחות איכותי, מקצועי ואשר מחזק את הקשר בין הלקוח לבין הארגון. מארז ההדרכה ל"סדנת שירות" יעסוק בנושאים המרכזיים בשירות לקוחות מקצועי ויציע לך סדנא מקצועית, מעניינת ויישומית להדרכת נציגי שירות לקוחות ואנשי מכירות.
תוכן מארז ההדרכה:
•רציונל, מטרות, אופי ודגשים למערך ההדרכה 'סדנת שירות'
•חלק א' – איפיון ועיסוק במספק השירות, נציג שירות לקוחות אשר נותן שירות ללקוח.
•חלק ב' – איפיון ועיסוק מקבל השירות - הלקוח.
•חלק ג' – מרכיבי השירות האפקטיבי, איך נכון לתת שירות לקוחות וכיצד לבצע תהליכי שיפור השירות.
•נספח הפניה לסרטונים בנושא 'שירות לקוחות'
•נספח הפניה למקורות ידע בנושא 'שירות לקוחות'
•נספחים מתודיים ל'סדנת שירות'
ערכה זו מומלצת עבור:
דגשים:
קרא/י במאמרים בנושא שימור לקוחות או שירות לקוחות: