סטוריטלינג למכירות ושירות - איך לספר את Storytelling של העסק שלך למכירות וגיוס לקוחות?

סטוריטלינג לאנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות הינו מרכיב חשוב בניסוח ועיצוב הממד המילולי בהעברת מסרים במכירה ואשר מתמקד בקידום יכולות התקשורת וההשפעה של אנשי מכירות ונציגי שירות לקוחות בשיחות עם לקוחות. 

באמצעות סטוריטלינג מקצועי, מציגים מוצרים או שירותים משכנעים ומרתקים, בצורה אשר תבנה חווית קשר  מקצועית ומעוררת עניין עם הלקוחות. סטוריטלינג משלב כישורי תקשורת, השפעה ושכנוע, ומציין את הכוח שבסיפורים ליצירת קשר רגשי ואמפטיה עם הלקוחות. הוא יכול להיות יעיל בהפעלת מערכות יחסים חיוביות ובבניית אמון עם הלקוח, כך שהלקוח ירגיש נרגש ומחובר למוצר או לשירות. סדנת סטוריטלינג לאנשי מכירות ושירות נותנת למשתתפים את היכולות והכלים ליצירת סיפורים מותאמים אישית לנרטיב המקצועי שלהם ושל המוצר והחברה מטעמה הם עובדים. 

באמצעות שילוב של מיומנויות סטוריטלינג הם יוכלו לשפר את מיומנותם במכירות, בשכנוע והשפעה ולהגיע לתוצאות מרשימות ומרשימות בתהליכי המכירה והשירות לקוחות. 

בין הנושאים בסדנת "סטוריטלינג":

  • איך נוכל להפוך לסיפור הצלחה אישי, צוותי וארגוני בעזרת סטוריטלינג מנצח?
  • מהו סיפור ומה ההבדל בין סטוריטלינג להצגת מוצר או שירות רגילה?
  • סטוריטלינג בסביבה מקצועית ועסקית – איך עושים זאת נכון?
  • לימוד ותרגול אישי ומקצועי על בניית הסיפור האישי של אנשי המכירות והשירות ושל המוצרים והשירותים בארגון.

סדנת סטוריטלינג בהנחייתנו הינה סדנה חוויתית, יישומית וממוקדת אשר תעניק למשתתפים בה הבנה עמוקה וכלים מקצועיים לסטוריטלינג וסיפור אשר יכולים לסייע להם במכירות, בשירות ובהשפעה על מידת הקשר ושביעות הרצון של הלקוחות שלנו!